Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności dotyczy strony investintarnow.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
-
- Serwis zawiera dokumenty PDF, które powstały na podstawie źle przygotowanych dokumentów WORD lub są skanami dokumentów.
- Nie wszystkie filmy posiadają napisy dla osób niesłyszących.
- Brak tekstu alternatywnego na części zdjęć, grafik statycznych oraz filmów.
- Responsywność wyświetlanych plików graficznych na niestandardowych rozdzielczościach.
Z wyłączeniem:
- Plików graficznych i plików opublikowanych przed wejściem ustawy.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Dariusza Kiety – mejlowo d.kieta@umt.tarnow.pl lub telefonicznie 14 688 25 90.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Dariusz Kieta — Koordynator do Spraw Dostępności,
- Adres: Adres: ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów,
- mejl: d.kieta@umt.tarnow.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Adres lokalizacji:
Do obiektów Urzędu Miasta Tarnowa można dotrzeć środkami komunikacji publicznej.
Rozkład jazdy autobusów w Tarnowie
Znajdź swój autobus na Google Maps
ul. Wałowa 10:
- w pobliżu budynku znajdują się oznaczone kopertami miejsca parkingowe,
- dostęp do budynku dostosowany dla Osób z Niepełnosprawnością – wejście od strony północnej, przez dziedziniec wewnętrzny, ul. Kopernika z poziomu 0 do windy komunikacyjnej,
- budynek wyposażony w windę komunikacyjną zapewniającą dostęp do pokoi zlokalizowanych na wszystkich piętrach budynku,
- zapewnienie informacji na temat rozkładu pomieszczeń w co najmniej sposób wizualny (tablice informacyjne),
- toaleta dla klientów na parterze, dostosowana dla Osób z Niepełnosprawnością.
Komórki Organizacyjne Urzędu Miasta Tarnowa znajdujące się w budynku:
Wydział Wsparcia Przedsiębiorczości.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Tłumacz języka migowego.
Istnieje możliwość skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego w godzinach pracy urzędu, tj. 7:30 – 15:30 po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby pod nr tel. +48 14 688 25 07 (minimum 3 dni przed wizytą).
Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach:
- do budynków można wejść z psem asystującym, psem przewodnikiem lub osobą asystującą,
- warunkiem wejścia na teren budynku z psem asystującym, psem przewodnikiem jest wyposażenie psa w uprząż oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych. Możliwość wejścia do budynku z psem nie zwalnia osoby niepełnosprawnej z odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez psa.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.